מקלב: "אין עוד סקטור מוכפש ומושמץ כמו הציבור החרדי"

    "רוב המלל היה חלול וריקני ולא היה הרבה תוכן מאחורי הדברים. אנחנו הציבור שהכי קל להסית נגדו"
    ישראל פריי No Comments on מקלב: "אין עוד סקטור מוכפש ומושמץ כמו הציבור החרדי"

    זווית מרתקת על משבר הרכבת והמסתעף ממנו, העניק ח"כ אורי מקלב בראיון לבצלאל קאהן • על הסיקור במדיה הכללית, על השפעת התקשורת החרדית, על היחסים עם ישראל כץ, וגם: על חילולי השבת בשיגור 'עמוס 6' • האזינו

    ח"כ אורי מקלב צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    "רוב המלל היה חלול וריקני ולא היה הרבה תוכן מאחורי הדברים. אנחנו הציבור שהכי קל להסית נגדו"
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע משבר הרכבת, מתייחס חבר הכנסת אורי מקלב (יהדות התורה) למשבר של המפלגות החרדיות מול שר התחבורה ישראל כץ. "יש משהו בסיסי של נהלי עבודה, זה לא נפילה או כשל בודדים. כל כשל אחר בנושאים אחרים במדינה – היו דורשים להסיק מסקנות".

    "אין בזה משהו אישי", הדגיש מקלב, "יש כאן עניין ערכי. אנחנו רואים אותו כאחראי, לא רק בגלל שזה במשמרת שלו או באנשים שהוא ממונה עליהם – רואים אותו מתמסר לעניין הזה, ברצון או שלא, זה לא משנה. הוא יודע מה אנחנו רוצים ממנו, לשר יש אחריות, ולבוא להיתמם…".

    במהלך הראיון שהעניק ל'מהדורת הבוקר', שוחח מקלב ממושכות עם בצלאל קאהן, גם על ההיבטים התקשורתיים של משבר הרכבת. "רוב המלל היה חלול וריקני ולא היה הרבה תוכן מאחורי הדברים. אנחנו הציבור שהכי קל להסית נגדו, וכל אחד שדוחפים לו מיקרופונים יודע להגיד מה שצריך. אין עוד סקטור בציבור שאפשר ככה להכפיש ולהשמיץ אותו כמו הציבור החרדי".

    "קח את המהגרים ועוד קבוצות כאלו ואחרות – חלקן לא לגיטימיות מעצם המעמד שלהן – אבל אוי ואבוי אם לא תיתן חינוך או תנסה להגיד איזו מילה על 'השתלטות' וכדומה, איזו מתקפה תחטוף. הציבור החרדי נתון למרמס".

    עוד בראיון: על השפעתה של התקשורת החרדית, על מפגש העיתונים עם נתניהו, ועל חילולי השבת בשיגור 'עמוס 6', האזינו:



    0 תגובות